Kontakt
Jeśli masz do nas jakiekolwiek pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego lub innych form kontaktu, które zamieszczone są poniżej!
Zanim skorzystasz z dostępnych form kontaktu, sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań!

Formularz kontaktowy
Dane kontaktowe
Aga-Toma Agnieszka Tomaszewicz
Firma
ul. Kwiatowa 9,
78-460 Barwice
Adres
673 - 149 - 74 - 26
NIP
367005668
REGON
608 88 99 30
Nr tel.
sklep@bravry-polska.pl
Sklep czynny od pon. do pt w godzinach 9:00-16:00
Sekcja FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Czy towary w sklepie są nowe?
Wszystkie oferowane przez nas produkty są całkowicie nowe i nieużywane. Na Bravry-Polska sprzedajemy wyłącznie produkty oryginalnie zapakowane i zafoliowane.
Czy akceptujecie zwroty lub reklamacje?
Zwroty są akceptowane w terminie 14 dni od otrzymania towarów przez kupującego na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zwrócone pieniądze bezwzględnie wrócą do Ciebie na podane w formularzu zwrotu konto bankowe. Bezpośredni koszt zwrotów leży po stronie zwracającego.
Zamówienia personalizowane nie podlegają zwrotowi.
Reklamacje zakupionego w Bravry Polska asortymentu przebiegają na podstawie przedstawionych dowodów niesprawności przysłanego towaru, niezgodności ze specyfikacją lub nie ma cech deklarowanych przez sprzedawcę. Dotyczy to wyłącznie produktów zakupionych za pośrednictwem strony internetowej www.bravry-polska.pl. Reklamacje wykonane będą poprzez wymianę towaru, jego naprawę lub zwrot pieniędzy. Reklamacja musi zostać zaakceptowana przez sprzedawcę.
Ile dni na zwrot?
W naszym e-sklepie oferujemy 14-dniowy termin zwrotu zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Czy oferujecie rabaty?
W naszym sklepie często oferujemy różnego rodzaju formy promocji na asortyment, dlatego aby nie przegapić żadnych obniżek cen oraz innych akcji promocyjnych warto zapisać się na Newsletter i/lub obserwować aktywnie nasze konta na portalach społecznościowych. Oferujemy także rabaty ilościowe, które ustalane są indywidualnie – w tej sprawie prosimy o kontakt drogą e-mailową.
Jak szybko dostarczane są produkty zamówione na stronie Bravry-Polska?
Produkty zamówione do godziny 11:00 pakowane i wysyłane są przeważnie tego samego dnia, a zamówienia po tej godzinie dnia następnego. Wykluczeniem są produkty personalizowane. Nie odpowiadamy za czas dostawy po stronie kurierów – w większości sytuacji jest to między 2-4 dni robocze.
Czy dostępna jest personalizacja produktów?
Tak, posiadamy park maszynowy dzięki któremu oferujemy personalizację naszych produktów pod indywidualne potrzeby klienta.