Kontakt

Jeśli masz do nas jakiekolwiek pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego lub innych form kontaktu, które zamieszczone są poniżej!

Zanim skorzystasz z dostępnych form kontaktu, sprawdź sekcję najczęściej zadawanych pytań!

Formularz kontaktowy

    Dane kontaktowe

    Aga-Toma Agnieszka Tomaszewicz

    Firma

    ul. Kwiatowa 9,
    78-460 Barwice

    Adres

    673 - 149 - 74 - 26

    NIP

    367005668

    REGON

    608 88 99 30

    Nr tel.

    sklep@bravry-polska.pl

    E-mail

    Sklep czynny od pon. do pt w godzinach 9:00-16:00

    Sekcja FAQ

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

    Czy towary w sklepie są nowe?

    Wszystkie oferowane przez nas produkty są całkowicie nowe i nieużywane. Na Bravry-Polska sprzedajemy wyłącznie produkty oryginalnie zapakowane i zafoliowane.

    Zwroty są akceptowane w terminie 14 dni od otrzymania towarów przez kupującego na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zwrócone pieniądze bezwzględnie wrócą do Ciebie na podane w formularzu zwrotu konto bankowe. Bezpośredni koszt zwrotów leży po stronie zwracającego.
    Zamówienia personalizowane nie podlegają zwrotowi.

    Reklamacje zakupionego w Bravry Polska asortymentu przebiegają na podstawie przedstawionych dowodów niesprawności przysłanego towaru, niezgodności ze specyfikacją lub nie ma cech deklarowanych przez sprzedawcę. Dotyczy to wyłącznie produktów zakupionych za pośrednictwem strony internetowej www.bravry-polska.pl. Reklamacje wykonane będą poprzez wymianę towaru, jego naprawę lub zwrot pieniędzy. Reklamacja musi zostać zaakceptowana przez sprzedawcę.

    W naszym e-sklepie oferujemy 14-dniowy termin zwrotu zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

    W naszym sklepie często oferujemy różnego rodzaju formy promocji na asortyment, dlatego aby nie przegapić żadnych obniżek cen oraz innych akcji promocyjnych warto zapisać się na Newsletter i/lub obserwować aktywnie nasze konta na portalach społecznościowych. Oferujemy także rabaty ilościowe, które ustalane są indywidualnie – w tej sprawie prosimy o kontakt drogą e-mailową.

    Produkty zamówione do godziny 11:00 pakowane i wysyłane są przeważnie tego samego dnia, a zamówienia po tej godzinie dnia następnego. Wykluczeniem są produkty personalizowane. Nie odpowiadamy za czas dostawy po stronie kurierów – w większości sytuacji jest to między 2-4 dni robocze.

    Tak, posiadamy park maszynowy dzięki któremu oferujemy personalizację naszych produktów pod indywidualne potrzeby klienta.

    Przewijanie do góry