Pomoc
Znajdź swój rozmiar
Dla najwyższej jakości doznań ze sprzętów Bravry ważny jest odpowiedni dobór rozmiaru. Sprawdź który będzie dla Ciebie idealny z tabel poniżej!



Regulamin Zwrotów
§ 1. Okres zwrotu
Klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta z wykluczeniem produktów personalizowanych.
§ 2. Koszt wysyłki zwrotnej
Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
§ 3. Postępowanie dot. zwracanego towaru
Chęć zwrotu towaru prosimy zgłosić przez adres e-mail: sklep@bravry-polska.pl w którym należy umieścić wszystkie niezbędne dane takie jak: skan lub zdjęcie paragonu, zwracane pozycje oraz powód (opcjonalnie).
W odpowiedzi otrzymasz formularz zwrotu.
§ 4. Miejsce zwrotu
Zwrot towaru należy dokonać poprzez nadanie przesyłki na podany niżej adres:
Aga-Toma Agnieszka Tomaszewicz,
ul. Kwiatowa 9,
78-460 Barwice
§ 5. Zwrot pieniędzy
Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu odebrania przez nas przesyłki ze zwróconym produktem na wskazane konto bankowe.
§ 5. Stan produktów
Zwracane ubrania muszą być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania oraz wszelkich uszkodzeń.
Przyjmujemy zwroty tylko zgodnie z powyższymi warunkami. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
nr tel. 696 496 838
e-mail: sklep@bravry-polska.pl
Regulamin Reklamacji
§ 1. Zakres reklamacji
Jeśli zakupiony produkt posiada wadę lub jest niezgodny z ofertą (tj. opisem lub zdjęciem) zamieszczoną na stronie www.bravry-polska.pl przysługuje Ci prawo do reklamacji z wykluczeniem produktów personalizowanych.
§ 2. Procedura zgłaszania reklamacji
- Reklamację należy zgłosić drogą mailową (sklep@bravry-polska.pl) podając szczegółowy opis wady.
- Po kontakcie i zaakceptowaniu reklamacji zostanie przekazany adres, na który należy odesłać produkt.
- Reklamowany produkt powinien być odesłany w stanie niezmienionym, takim, w jakim został dostarczony.
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego.
§ 3. Warunki zwrotu produktu
Produkt reklamowany powinien być odesłany w stanie niezmienionym, takim, w jakim został dostarczony.
§ 4. Czas rozpatrzenia reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji.
§ 5. Sposób rozwiązania reklamacji
W przypadku uznania reklamacji kupujący może wybrać jaka forma reklamacji będzie dla niego najbardziej odpowiednia. Może to być zwrot pieniędzy na wskazane konto bankowe, wymiana lub naprawa towaru.
§ 6. Koszty wysyłki
W przypadku reklamacji koszty przesyłki związane z odesłaniem produktu pokrywa klient, chyba że wada została uznana za wynik niedopatrzenia ze strony sprzedającego
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących procedury reklamacyjnej prosimy o kontakt na:
E-mail: sklep@bravry-polska.pl lub nr tel. 696 496 838
Objęcie sprzedanych przedmiotów ochroną gwarancyjną nie ogranicza, ani nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z przepisów dotyczących rękojmi za wady rzeczy – art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 2016, poz. 380, tekst jedn. z późn. zm.)