Pomoc

Znajdź swój rozmiar

Dla najwyższej jakości doznań ze sprzętów Bravry ważny jest odpowiedni dobór rozmiaru. Sprawdź który będzie dla Ciebie idealny z tabel poniżej!

Regulamin Zwrotów

§ 1. Okres zwrotu

Klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta z wykluczeniem produktów personalizowanych.

§ 2. Koszt wysyłki zwrotnej

Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.

§ 3. Postępowanie dot. zwracanego towaru

Chęć zwrotu towaru prosimy zgłosić przez adres e-mail: sklep@bravry-polska.pl w którym należy umieścić wszystkie niezbędne dane takie jak: skan lub zdjęcie paragonu, zwracane pozycje oraz powód (opcjonalnie).
W odpowiedzi otrzymasz formularz zwrotu.

§ 4. Miejsce zwrotu

Zwrot towaru należy dokonać poprzez nadanie przesyłki na podany niżej adres: 

Aga-Toma Agnieszka Tomaszewicz,
ul. Kwiatowa 9,
78-460 Barwice

§ 5. Zwrot pieniędzy

Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu odebrania przez nas przesyłki ze zwróconym produktem na wskazane konto bankowe.

§ 5. Stan produktów

Zwracane ubrania muszą być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania oraz wszelkich uszkodzeń.

Przyjmujemy zwroty tylko zgodnie z powyższymi warunkami. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.

nr tel. 696 496 838
e-mail: sklep@bravry-polska.pl

Regulamin Reklamacji

§ 1. Zakres reklamacji

Jeśli zakupiony produkt posiada wadę lub jest niezgodny z ofertą (tj. opisem lub zdjęciem) zamieszczoną na stronie www.bravry-polska.pl przysługuje Ci prawo do reklamacji z wykluczeniem produktów personalizowanych.

§ 2. Procedura zgłaszania reklamacji

  • Reklamację należy zgłosić drogą mailową (sklep@bravry-polska.pl) podając szczegółowy opis wady.
  • Po kontakcie i zaakceptowaniu reklamacji zostanie przekazany adres, na który należy odesłać produkt.
  • Reklamowany produkt powinien być odesłany w stanie niezmienionym, takim, w jakim został dostarczony.
  • Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego.

§ 3. Warunki zwrotu produktu

Produkt reklamowany powinien być odesłany w stanie niezmienionym, takim, w jakim został dostarczony.

§ 4. Czas rozpatrzenia reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji.

§ 5. Sposób rozwiązania reklamacji

W przypadku uznania reklamacji kupujący może wybrać jaka forma reklamacji będzie dla niego najbardziej odpowiednia. Może to być zwrot pieniędzy na wskazane konto bankowe, wymiana lub naprawa towaru.

§ 6. Koszty wysyłki

W przypadku reklamacji koszty przesyłki związane z odesłaniem produktu pokrywa klient, chyba że wada została uznana za wynik niedopatrzenia ze strony sprzedającego

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących procedury reklamacyjnej prosimy o kontakt na:
E-mail: sklep@bravry-polska.pl lub nr tel. 696 496 838

Objęcie sprzedanych przedmiotów ochroną gwarancyjną nie ogranicza, ani nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z przepisów dotyczących rękojmi za wady rzeczy – art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. 2016, poz. 380, tekst jedn. z późn. zm.)

Przewijanie do góry