JAK REKLAMOWAĆ WADLIWY PRODUKT BRAVRY?
Jeśli wykryłeś wadę w naszym produkcie to nie martw się! Szybko produkt naprawimy lub odeślemy nowy!
Zgłoś na telefon
Zgłoś nam reklamację na telefon serwisu 608 889 930. Przedstaw dokładnie wadę produktu.
Ściągnij formularz
Kliknij i ściągnij formularz reklamacyjny. Wydrukuj. Wypełnij go wpisując datę zakupu, opisz wadę, dokładny adres zwrotu po reklamacji.
Wypełnij formularz
Wypełnij formularz bardzo dokładnie. Zrób zdjęcie telefonem i wyślij nam na adres sklep@bravry-polska.pl celem przyśpieszenia reklamacji.
Wyślij paczkę
Spakuj wadliwy produkt, dodaj kopię zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji. Wyślij nam na adres podany poniżej do serwisu.
DLA NAS KORZYŚĆ I OPINIA KLIENTA JEST NAJWAŻNIEJSZA!