reklamuj.jpg

SZYBKO ODZYSKASZ SPRAWNY PRODUKT BRAVRY!

 
1. Zadzwoń do nas pod numer serwisu i zgłoś reklamację dokładnie opisując wadę zakupionego produktu. Pozwoli nam sprawdzić czy będziemy wstanie naprawić produkt, czy mamy na stanie towar na wymianę zgodny z rozmiarem lub ewentualne pozwoli nam złożyć zamówienie reklamacyjne w głównej siedzibie Bravry UR. 
2. Pobierz formularz reklamacyjny i dokładnie go wypełnij. Opisz wadę, podaj datę zakupu, adres do zwrotu nowego lub naprawionego produktu. Podaj numer telefonu lub adres mailowy, aby uzyskać kontakt z serwisem. 
3. Spakuj reklamowany produkt, dodaj kopię zakupu (fakturę/paragon) i dodaj wypełniony formularz reklamacji.
4. Wyślij paczkę na adres: Bravry Polska / Aga-Toma, Kwiatowa 9, 78-460 Barwice. Dopisz na paczce "Reklamacja".
Powiadomimy Ciebie, gdy odbierzemy paczkę i sprawdzimy reklamowany produkt. Zgodnie z prawem konsumenta czas realizacji reklamacji nie powiniem przekroczyć 14 dni roboczych.
 
Dołożymy wszelkich starań, aby zrealizować reklamację w najszybszym czasie i odesłać produkt bez wad na wskazany adres reklamującego. 
W dniu wysyłki naprawionego lub wymienionego na nowy produkt wyślemy powiadomienie na adres mailowy lub sms na podany numer w formularzu. 

 

 

REKLAMACJE MOGĄ DOTYCZYĆ WYŁĄCZNIE PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W NASZYM SKLEPIE! 

 

 

Funkcja dostępna tylko dla zalogowanych.