JAK REKLAMOWAĆ WADLIWY PRODUKT BRAVRY?
Jeśli wykryłeś wadę w naszym produkcie to nie martw się! Szybko produkt naprawimy lub odeślemy nowy!
Zgłoś na telefon
Zgłoś nam reklamację na telefon serwisu 608 889 930. Przedstaw dokładnie wadę produktu.
![Zgłoś na telefon](/img/wypelnij3.jpg)
Ściągnij formularz
Kliknij i ściągnij formularz reklamacyjny. Wydrukuj. Wypełnij go wpisując datę zakupu, opisz wadę, dokładny adres zwrotu po reklamacji.
![Ściągnij formularz](/img/wypelnij4.jpg)
Wypełnij formularz
Wypełnij formularz bardzo dokładnie. Zrób zdjęcie telefonem i wyślij nam na adres sklep@bravry-polska.pl celem przyśpieszenia reklamacji.
![Wypełnij formularz](/img/wypelnij.jpg)
Wyślij paczkę
Spakuj wadliwy produkt, dodaj kopię zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji. Wyślij nam na adres podany poniżej do serwisu.
![Wyślij paczkę](/img/wypelnij2.jpg)
DLA NAS KORZYŚĆ I OPINIA KLIENTA JEST NAJWAŻNIEJSZA! ![](/UserFiles/Images/thumbs-up.png)